Правілы падачы і разгляду

ПРАВІЛЫ ПАДАЧЫ І РАЗГЛЯДУ

Паважаныя заяўнікі!

Калі ласка, уважліва азнаёмцеся з патрабаваннямі, што прад’яўляюцца да электронных зваротаў.

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей — грамадзяне), і юрыдычных асоб на імя адміністрацыі дыспансера накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» (далей — Закон).

У адпаведнасці з патрабаваннямі Закона электронныя звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней 15 дзён, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі — не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе па месцы жыхарства (месцы знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія:

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Калі Ваш зварот носіць асабісты характар і Вы хацелі б атрымаць на яго адказ па сутнасці, Вам варта адправіць зварот у наш адрас звычайнай поштай, аформіўшы яго ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Тэлефон па пісьмовых і электронных зваротаў – ГАЛОЎНАГА ЎПРАЎЛЕННЯ ПА ахове ЗДАРОЎЯ БРЭСЦКАГА АБЛВЫКАНКАМА: 80162 57 43 50.

Працоўны час – штодня з 8.30-13.00 і 14.00-17.30 (акрамя выхадных і святочных дзен).