Электронныя звароты

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ

УВАГА! З 02.01.2023 ГОДА ЗМЯНЯЕЦЦА ПАРАДАК ПАДАЧЫ ЭЛЕКТРОННЫХ ЗВАРОТАЎ(з дапамогай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў) праз ДЗЯРЖАЎНУЮ АДЗІНУЮ (ІНТЭГРАВАНАЕ) РЭСПУБЛІКАНСКУЮ ІНФАРМАЦЫЙНУЮ СІСТЭМУ ЎЛІКУ І АПРАЦОЎКІ ЗВАРОТАЎ ГРАМАДЗЯН І ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ на ВЭБ-СЭРВІСЕ ОБРАЩЕНИЯ.БЕЛ

Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзян), і юрыдычных асоб адрасатам разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаванняміЗакона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

У адпаведнасці зЗаконам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”электронны зварот выкладаецца набеларускай або рускай мовах.

Электронны зварот грамадзяніна ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку альбо ініцыялы грамадзяніна;
  • адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • выклад сутнасці звароту;
  • адрас электроннай пошты грамадзяніна.

Электронны зварот юрыдычнай асобы ў абавязковым парадку павінна ўтрымліваць:

  • поўнае найменне юрыдычнай асобы;
  • месца знаходжання юрыдычнай асобы;
  • выклад сутнасці звароту;
  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку асобы, ўпаўнаважанага падпісваць звароты;
  • адрас электроннай пошты юрыдычнай асобы.

Аформіць электронны зварот

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня рэгістрацыі, а тыя, што патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленыхЗаконам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года “Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб”.

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты,якія (па якіх):

  • выкладзены не на беларускай або рускай мове;
  • не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот, калі яно ўжо было разгледжана па сутнасці і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны, якія маюць значэнне для разгляду звароту па сутнасці;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Нарматыўныя прававыя дакументы, якія рэгулююць работу са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб

  • Закон Ренспублики Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб»
  • Пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 30 снежня 2011 г. № 1786 «Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў».

Заяўнікі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў:

  • рэгіструюцца з дапамогай запаўнення формы рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце;
  • падаюць электронныя звароты і атрымліваюць адказы (апавяшчэнні) на іх;
  • праглядаюць пералік пададзеных электронных зваротаў і статус іх разгляду;
  • накіроўваюць аператару сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў інфармацыйныя паведамленні і запыты на кансультацыю па пытаннях функцыянавання сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў.

Заяўнікі (за выключэннем асоб, якія з’яўляюцца адміністратарамі арганізацый або адказнымі асобамі) рэгіструюцца ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў шляхам ўнясення ў форму рэгістрацыі на інтэрнэт-сайце наступных звестак аб сабе:

  • прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас месца жыхарства (месца знаходжання), абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі, адрас электроннай пошты – для фізічнай асобы;
  • уліковы нумар плацельшчыка, найменне, адрас месца знаходжання арганізацыі, а таксама прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца), адрас электроннай пошты і абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты – для юрыдычнай асобы.

У ходзе рэгістрацыі заяўнік (за выключэннем асобы, якая з’яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай):

  • пацвярджае абаненцкі нумар сотавай рухомай электрасувязі шляхам ўнясення кода пацверджання, атрыманага ў СМС-паведамленні на ўказаны нумар;
  • пацвярджае адрас электроннай пошты шляхам пераходу па спасылцы, атрыманай на ўказаны адрас;
  • прымацоўвае які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент у выпадку яго выкарыстання для ідэнтыфікацыі і ідэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў.

Па завяршэнні рэгістрацыі заяўніка (за выключэннем асобы, якая з’яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў у аўтаматычным рэжыме фармуе асабісты электронны кабінет заяўніка.

Заяўнік (за выключэннем асобы, якая з’яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) для ідэнтыфікацыі і ідэнтыфікацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў заяўнікі можа выкарыстоўваць:

  • лагін і пароль, сфармаваныя ім пры рэгістрацыі ў сістэме ўліку і апрацоўкі зваротаў;
  • лагін і пароль, сфармаваныя ў працэсе рэгістрацыі ў нацыянальнай паштовай электроннай сістэмы;
  • які належыць яму сертыфікат адкрытага ключа або біяметрычны дакумент.

Пасля праходжання заяўнікам (за выключэннем асобы, якая з’яўляецца адміністратарам арганізацыі або адказнай асобай) працэдур ідэнтыфікацыі і аўтэнтыфікацыі сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў ажыццяўляе яго аўтарызацыю шляхам прадастаўлення магчымасці выкарыстання ў асабістым электронным кабінеце функцыянальных магчымасцяў, даступных заяўніку.

Электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за 15 дзён з дня, наступнага за днём рэгістрацыі зваротаў, а якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі – не пазней 1 месяца.

Адказы на электронныя звароты накіроўваюцца ў электронным выглядзе на адрас электроннай пошты, паказаны ў электронным звароце, альбо ў пісьмовым выглядзе на адрас месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна або месца знаходжання юрыдычнай асобы ў выпадках, устаноўленых Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».

Пакідаюцца без разгляду па сутнасці звароты, якія (па якіх)

  • выкладзены не на беларускай або рускай мовах;
  • не ўтрымліваюць прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку, адрасы месца жыхарства (месца знаходжання) грамадзяніна;
  • не ўтрымліваюць поўнай назвы юрыдычнай асобы і адрасы яго месца знаходжання, прозвішча, уласнага імя, імя па бацьку кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты (для юрыдычных асоб);
  • ўтрымліваюць тэкст, які не паддаецца прачытанню;
  • змяшчаюць нецэнзурныя або абразлівыя словы або выразы;
  • падлягаюць разгляду ў адпаведнасці з заканадаўствам аб канстытуцыйным судаводстве, грамадзянскім, грамадзянскім працэсуальным, гаспадарчым працэсуальным, крымінальна-працэсуальным заканадаўствам, заканадаўствам, якое вызначае парадак адміністрацыйнага працэсу, заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах альбо ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі ўстаноўлены іншы парадак падачы і разгляду такіх зваротаў;
  • ўтрымліваюць пытанні, якія не адносяцца да кампетэнцыі адрасата;
  • прапушчаны без уважлівай прычыны тэрмін падачы скаргі;
  • пададзены паўторны зварот і ў ім не ўтрымліваюцца новыя абставіны;
  • з заяўнікам спынена перапіска.

Заяўнік мае права адклікаць электронны зварот шляхам падачы пісьмовай заявы альбо напрамкі заявы ў электроннай форме.

Інфармацыя адносна вышэйстаячай арганізацыі:

ГАЛОЎНАЕ ЎПРАЎЛЕННЕ ПА АХОВЕ ЗДАРОЎЯ БРЭСЦКАГА АБЛВЫКАНКАМА.

Адрас: вул. Чырвонагвардзейская, 7, 224001, г. Брэст тэл. / факс: (0162) 57-43-58 факс: (0162) 58-09-72, 57-43-59 e-mail, brest_uzo@brest.by.

Гадзіны працы: панядзелак — пятніца : 08:30-17:30

ГРАФІК ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН І ПРАДСТАЎНІКОЎ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ У ГАЛОЎНЫМ УПРАЎЛЕННІ ПА АХОВЕ ЗДАРОЎЯ БРЭСЦКАГА АБЛВЫКАНКАМА

Дні і час прыёму грамадзян і юрыдычных асоб Прозвішча, імя, імя па бацьку Пасада Адрас кіравання,
№ кабінета,
№ тэлефона прамой лініі
1,3 серада месяца з 8.00-13.00 МіхалоўскіВіктар Паўлавіч Начальнік упраўлення г. Брэст,
вул. Чырвонагвардзейская, 7 каб. №15, 2-й паверх,
Тэл. 57 43 57
Панядзелак Мокров Андрэй Уладзіміравіч Першы намеснік г. Брэст,
14.00-17.30 начальніка вул. Чырвонагвардзейская,7 каб. №12, 2-й паверх,
кіравання Тэл. 57 43 90
Серада 14.00-17.30 Горегляд Дзмітрый Аляксандравіч Намеснік г. Брэст,
начальніка вул. Чырвонагвардзейская, 7 каб. №16, 2-й паверх,
кіравання Тэл. 57 43 56
Панядзелак ПриступчикАляксандр Уладзіміравіч Начальнік аддзела г. Брэст,
8.00-13.00 арганізацыйна- вул. Чырвонагвардзейская, 7 каб. №21, 2-й паверх,
кадравай і прававой работы Тэл. 57 43 99
Пятніца 14.00-17.30 Дракина Ірына Яўгенаўна Начальнік аддзела лячэбна- г. Брэст,
прафілактычнай дапамогі насельніцтву вул. Чырвонагвардзейская, 7 каб. №18, 2-й паверх,
тэл. 58 09 84
Аўторак 8.00-13.00 ЛысковичАляксандр Васільевіч Намеснік начальніка г. Брэст,
аддзела лячэбна-прафілактычнай вул. Чырвонагвардзейская, 7 каб. №17, 2-й паверх,
дапамогі насельніцтву Тэл. 57 43 92

 

Тэлефон «гарачай лініі» — 58 09 93. Працуе з 9.00-13.00 і 14.00-17.00 (акрамя выхадных і святочных дзен).

Тэлефон па пісьмовых і электронных зваротаў – 57 43 50. Працоўны час – штодня з 8.30-13.00 і 14.00-17.30 (акрамя выхадных і святочных дзен).Цюпяшук Аксана Мікалаеўна (на час адсутнасці Цюпяшук А. Н. (адпачынак і г. д.) – галоўны спецыяліст ТАКСАМА і ПР – Будзько А. М.).