Адміністрацыйныя працэдуры

АДМІНІСТРАЦЫЙНЫЯ ПРАЦЭДУРЫ

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ва ўстанове аховы здароўя «Брэсцкі абласны псіханеўралагічны дыспансер»

(Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26.04.2010 №200).

Парадак падачы і ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у электроннай або пісьмовай форме можна даведацца згодна з нарматыўным дакументам апісаны тут:

— Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З «Аб асновах адміністрацыйных працэдур»;

— Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 «Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарата і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва»;

— Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 «Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян»;

— Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202 «Аб службе «адно акно»»;

— пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 кастрычніка 2018 г. № 740 «Аб адміністрацыйных працэдурах, што прыём заяў і выдача рашэнняў па якім ажыццяўляюцца праз службу «адно акно»»;

— пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 18 верасня 2020 г. № 541 «Аб дакументах, запытаных пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур»;

— пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 6 мая 2020 г. № 271 «Аб змяненні пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь па пытаннях ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур»;

— пастанова Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 17 кастрычніка 2018 г. № 741 «Аб некаторых мерах па рэалізацыі Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 мая 2018 г. № 202»

Найменне адміністрацыйнай працэдуры Дзяржаўны орган (іншая арганізацыя), у які грамадзянін павінен звярнуцца Дакументы і (або) звесткі, якія прадстаўляюцца грамадзянінам для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры Памер платы, якая спаганяецца пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры Максімальны тэрмін ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры
7.2.1Выдача заключэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі Дыспансер. Асоба, якая ажыццяўляе прыём заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – урач – псіхіятр – нарколаг, урач псіхіятр дзіцячы. Кантроль – намеснік галоўнага ўрача па медыцынскай частцы Никончук К. В. пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 1 дзень пасля правядзення пасяджэння ўрачэбна-кансультацыйнай камісіі
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыда 1 года або бестэрмінова ў залежнасці ад захворвання або патрэбнасці ў тэхнічных сродках сацыяльнай рэабілітацыі
7.4.Выдача медычнага пасведчання аб смерці (мертворождении) Дыспансер. Асоба, якая ажыццяўляе прыём заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – які лечыць лекар, кантроль – загадчык аддзяленнем. пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу памерлага бясплатна у дзень звароту
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыбестэрмінова
7.5.Выдача лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) Дыспансер. Асоба, якая ажыццяўляе прыём заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – які лечыць лекар, кантроль – загадчык аддзяленнем. пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, медыцынскія дакументы (выпісы з іх), выдадзеныя ў замежнай дзяржаве, медыцынская даведка аб стане здароўя, пасведчанне аб смерці, праязныя дакументы, пуцёўка на санаторна-курортнае лячэнне, копія пасведчання аб накіраванні на працу – у выпадку выдачы лістка непрацаздольнасці (даведкі аб часовай непрацаздольнасці) па падставах, якія не могуць быць устаноўлены ў ходзе медыцынскага агляду, медыцынскага агляду і маюць патрэбу ў дакументальным пацверджанні бясплатна у дзень ўстанаўлення часовай непрацаздольнасці
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), выдаваемых (прымаемага) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыбестэрмінова
7.6.Выдача медыцынскай даведкі аб стане здароўя Дыспансер. Асоба, якая ажыццяўляе прыём заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – урач – псіхіятр – нарколаг, урач псіхіятр дзіцячы. Кантроль – загадчык аддзяленнем. пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу, выпіска з медыцынскіх дакументаў (акрамя звестак аб адсутнасці псіхіятрычнага і наркалагічнага ўліку), дзве фатаграфіі памерам 30 х 40 мм – для атрымання медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маторнымі маламернымі суднамі, магутнасць рухавіка якіх перавышае 3,7 кВт (5 конскіх сіл) бясплатна 1 дзень пасля правядзення медыцынскага агляду, медыцынскага агляду
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыда 1 года, а для медыцынскай даведкі аб стане здароўя, якая пацвярджае прыдатнасць да кіравання механічнымі транспартнымі сродкамі, самаходнымі машынамі, маламернымі суднамі, – да 5 гадоў
7.9.Выдача выпіскі з медыцынскіх дакументаў Дыспансер. Асоба, якая ажыццяўляе прыём заявы аб ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдуры – урач – псіхіятр – нарколаг, урач псіхіятр дзіцячы. Кантроль – загадчык аддзяленнем. пашпарт або іншы дакумент, які сведчыць асобу бясплатна 5 дзён са дня звароту
Тэрмін дзеяння даведкі, іншага дакумента (рашэння), якія выдаюцца (прымаецца) пры ажыццяўленні адміністрацыйнай працэдурыбестэрмінова

 

Падача заявы на «Выдачу выпіскі з медыцынскіх дакументаў» магчымая ў пісьмовай форме на падставе заявы на імя галоўнага лекара ў акне рэгістратуры любому з медыцынскіх рэгістратараў.

Усе адміністрацыйныя працэдуры, выполняемы арганізацыяй могуць выканаць усе лекары ўстановы здаровыабахоўвання.

Вышэйстаячая арганізацыя:

Міністэрства аховы здароўя Рэспублікі Беларусь

ГАЛОЎНАЕ ЎПРАЎЛЕННЕ ПА АХОВЕ ЗДАРОЎЯ БРЭСЦКАГА АБЛВЫКАНКАМА

Адрас: вул. Чырвонагвардзейская, 7, 224001, г. Брэст тэл. / факс: (0162) 57-43-58 факс: (0162) 58-09-72, 57-43-59 e-mail, brest_uzo@brest.by.

Гадзіны працы: панядзелак — пятніца : 08:30-17:30